سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقا ید الله

ارسال‌کننده : مریم در : 86/9/25 10:55 صبح

سلام!

امروز می خوام در مورد آقا ید الله باهاتون صحبت کنم.

حتماً ازم می پرسید آقا ید الله دیگه کیه؟

اولی که منم رفتم دانشگاه نمی دونستم آقا ید الله چه مقام شامخی در دانشگاه دارند؟! فکر می کردم ایشون فقط باغبون دانشگاهند.بعد دیدم بچه ها هی می گن این کارو نکنید، اون کارو نکنید وگرنه آقا ید الله می یاد دعوامون می کنه؟!!!!!!!

صبحها که ما می ریم دانشگاه آقا ید الله جلوی در وای می سند و هوای ما رو دارند که تو اون بیابون که پر از دزد و ... است کسی مزاحم ما نشه.مثلا یه روز من وقتی داشتم می رفتم دانشگاه دیدم یه آقای معتاد خماری لب باغچه نشسته و قصد داره با سرنگی که احتمالا از  تو جوب پیدا کرده بود به خودش تزریق کنه، من رو می گید حسابی ترسیده بودم تا رسیدم دانشگاه قضیه رو گفتم آقا ید الله پرید و رفت حال اون آقا معتاده رو گرفت.اتفاقا یه آقای جوونی هم هر روز می اومدن دم دانشگاه ما مواد می ترکوندن که ایشون هم توسط همین آقا ید الله پراکنده شدند.

 بعد که ما می ریم تو دانشگاه آقا ید الله به امر کارت زنی ما نظارت می کنند.(حضور و غیاب ما با کارت زدن همراه با تطبیق اثر انگشت صورت می گیره که چند وقته که صبحها تا قبل از 8 واز 3 بعداز ظهر به بعد اثر انگشت نمی خواد.) داشتم می گفتم اون وقت اگه دیرت شده باشه بخوای از زیر کارت زدن و صف طویلش در بری آقا ید الله صدات می کنه می گه:هی خانوم وایستا کارتت رو بزن.بعد اون وقت اگه بخوای بری و به روی خودت نیاری رسوای عالم می شی.

بعد در طول روز اگه آشغال بریزی تو دانشگاه آقا ید الله دعوات می کنه.هر کی هم روی چمنها بشینه آقا یدالله حالش رو می گیره.تازه اگه آقا ید الله یه وقت بدون چادر ببینتت می گه:این چه وضعیه
؟برو چادرت سرت کن!

یه بارهم یکی از کدها شلوع کرده بودند آقا یدالله دعواشون کرده بود.

آقا یدالله در بین مقامات دانشگاه هم از احترام زیادی برخوردارند.تا اونجا که یه بار من خودم دیدم که به یکی از مقامات که خیلی خیلی کله گنده است آقا یدالله گفت:خانوم فلانی چرا ماشینت رو اینجوری پارک کردی جلوی راه رو گرفته.سوییچ رو بده من برم پارکش رو عوض کنم!

خلاصه آقا یدالله توی دانشگاه ما از نفوذ و ابهتی برخورداره که هیچ کس دیگه غیر از ریاست دانشگاه برخوردار نیست. روزی نیست نشنوی:«آخ بچه ها آقا ید الله اومد بدوید در بریم.» حتی مسئولین آموزش و امور دانشجویی با تهدید به ثبت تخلف انظباطی در پرونده در صورت عدم کارت زدن حریف بچه ها نمی شدند تا اینکه آقا یدالله لطف کردند و تقبل کردند بر این امر نظارت کنند.

اینجا توی دانشگاه ما همه یه تعصب خاصی روی آقا یدالله دارند تا جاییکه می تونی توانایی های هیئت علمی رو زیر سؤال ببری ولی کسی حق نداره به آقا یدالله چپ نگاه کنه.

برای آقا یدالله آرزوی سلامتی می کنم و روز دانشجو رو (با تأخیر) بیشتر از همه به ایشون تبریک می گم.

 




کلمات کلیدی :